4 faktet e fshehura të filmit “Frozen”
Në vitin 2013, filmi “Frozen” pushtoi zemrat e shumë njerëzve dhe siguroi fitimet më të larta në arkë në krahasim me filmat e tjerë të animuar. Nëse shohim më thellë, do të mendohemi me kujdes dhe kjo është ajo që e bën atë një kryevepër të vërtetë. ”Bright Side”, ka bërë një hulumtim të vogël për këtë film hit, duke zbuluar aq shumë detaje mahnitëse sa është me të vërtetë e pamundur të mos dashurohemi me të në vend.
Personazhe që bien menjëherë në zemrat tona
Është e vështirë të mohosh që personazhet në Frozen kanë personalitete të shquara. Askush nuk është jashtëzakonisht i përsosur, ata të gjithë luftojnë demonët e tyre, kanë ambicie dhe frikë, dhe kjo është arsyeja pse ne nuk mund të ndihmojmë, por të bashkohemi me ta.
Anna ka një pasion për ëmbëlsirat dhe ushqimin në përgjithësi dhe është aq qesharake dhe e ngathët, sa është e pamundur të mos e adhurosh atë. Ajo është aq shumë si vajzat e vërteta që dikush mund të lidhet me të. Me mendje të hapur dhe të kujdesshme, ajo mban lidhjen me motrën e saj dhe beson në të më shumë se kushdo.
Elsa ka një personalitet shumë të komplikuar dhe i ka kaluar të gjitha, duke u përpjekur të jetojë sipas rregullave të cilave kurrë nuk mund t’i përshtatej. Ajo u rrit duke parë pikat e saj të forta si dobësi dhe veçantinë e saj si diçka që duhet fshehur dhe turpëruar, si shumë njerëz në ditët e sotme. Ajo është një personazh dramatik që kishte më shumë shpatulla se çdo vajzë që mund të mbante. Lufta e saj me veten dhe të tjerët ishte mënyra e saj për të kuptuar që nuk është vetëm dhe se përshtatet, gjë që është vërtet zemëruese.
Një manipulues na mashtroi të gjithë ne dhe ne as nuk e vumë re
Hans është një manipulues tipik që “pasqyron” këdo me të cilin bisedon, duke u sjellë ndryshe me njerëz të ndryshëm. Me Annën, ai është qesharak dhe mendjemadh dhe ushqen fjalët e saj që dëshiron të dëgjojë. Ai është i guximshëm për ushtarët, i sjellshëm me qytetarët dhe me qëllim të keq rreth Dukës së Weaseltown. Hans duke u bërë i keq nuk ishte një kthesë e paarsyeshme e skenarit. Ai ishte i keq që nga fillimi dhe ai nuk e mashtroi vetëm Annën por edhe të gjithë ne. Ka shumë detaje të vogla që në të vërtetë po zbulonin natyrën e tij. Ndërsa këndon “I’ve fond my place” ai nuk i këndon Annës, por Arendellës. Mos harroni atë momentin kur Hans “shpëtoi” Elsën në kështjellën e saj? Ai donte që të dukej sikur e shpëtoi atë, por para se të ndryshonte drejtimin e harkut, ai e kishte shënuar llambadarin dhe e dinte se ku të synonte, në mënyrë që të dukej si një hero, por prapë ta vriste.
Përtej këngës “Le It Go”, kuptimi i saj është i dhimbshëm
Në fillim, Elsa ishte planifikuar të ishte e keqe, por regjisorët ndryshuan plotësisht personalitetin e saj kur dëgjuan këngën, “Let It Go”. Ata e panë personazhin nga një anë tjetër dhe e pëlqyen shumë këngën, nuk donin ta ndryshonin. Pra, në vend të kësaj, ata ndryshuan karakterin dhe kështu Elsa u bë një personazh pozitiv. Nuk është mënyra e vetme që kënga është thelbësore për Elsën, por është edhe momenti i saktë që ajo bëhet vetë. Para kësaj, ajo vazhdimisht përpiqej shumë për të qenë ajo lloj vajze që prindërit e saj donin ta shihnin – madje ajo vishej dhe i stilonte flokët ashtu si nëna e saj e bënte atë. Por kur ajo shpëton, ajo më në fund vepron si vetvetja. Ajo shpëton nga dorezat dhe pelerina e saj e rëndë e kurorëzimit që simbolizon të kaluarën e saj dhe pritjet që ajo ishte përpjekur të ndiqte që e rëndojnë ndërsa ajo ngadalë ngjitet në mal. Pas lënies së saj, ajo fillon të vrapojë drejt vetvetes së saj të ardhshme, ndryshon veshjen, e bën vetë modelin e flokëve dhe pastaj fillon dita e re fjalë për fjalë.
“Frozen” thyen rregullat e një përralle tradicionale
“Frozen” përfundimisht sfidon standardet, përfshirë ato që “Disney” ndiqte gjithmonë. Edhe pse ka disa klishe të “Disney”-t në film, shumë prej tyre më vonë sfidohen dhe vihen në dyshim. “Princi i përsosur” (Hans) rezulton i keq dhe kjo pozitë i shkon Kristoff, i cili është padyshim larg nga të qenit perfekt. Personazhet më të fortë janë femrat që tregojnë se mund të qëndrojnë në këmbë për veten e tyre. Padyshim që Anna i mungon përsosmëria mbretërore dhe sillet më shumë si një vajzë e zakonshme dhe Elsa fjalë për fjalë përplas derën e konceptit të “princeshës së përsosur”, duke vendosur të jetë vetvetja para sesa t’i nënshtrohet standardeve.